Известие

Collapse
No announcement yet.

мнения за алфа 146 1.6ts 120hp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Е добре не мога да ви разбера честно...Казвате ми кои части трябва да сменя..защо толкова помислихте че щом платя и си купя колата трябва да я вкарам в сервиза...не може ли просто колата да си е наред и да не сменям нищо на пръв план..аз няма да ходя в сметище и да я търся..Апък и + това ми изброявате вариатори ролки свещи и т.н..все едно на година трябва да ги сменям тези неща..казаха ми че вариатор се сменя на 150 000 км ... то ако си купиш кола и трябва да смениш ролки, ремъци, бобини, вариатор, дебитомер,ламбда сонда и тем подобни и скъпи неща аз трябва да дам поне 3-4 хиляди лева , а колата ми е струва средно 3000..

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от vankichaaaa Покажи съобщение
      Е добре не мога да ви разбера честно...Казвате ми кои части трябва да сменя..защо толкова помислихте че щом платя и си купя колата трябва да я вкарам в сервиза...не може ли просто колата да си е наред и да не сменям нищо на пръв план..аз няма да ходя в сметище и да я търся..Апък и + това ми изброявате вариатори ролки свещи и т.н..все едно на година трябва да ги сменям тези неща..казаха ми че вариатор се сменя на 150 000 км ... то ако си купиш кола и трябва да смениш ролки, ремъци, бобини, вариатор, дебитомер,ламбда сонда и тем подобни и скъпи неща аз трябва да дам поне 3-4 хиляди лева , а колата ми е струва средно 3000..
      Ванкич, ако те кефи колата - взимай, ако не го направиш ще има нещо, което ще те кара да бъдеш неудовлетворен. 146 1,6 TS е много хубава количка - според мен този двигател е направен за това купе. Няма невъзможни неща по отношение на ремонта. Но знай, че в Италия Алфи не карат бедни хора, това че ние ги взимаме на смешни цени не значи, че подръжката им е смешна. До голяма степен зависи на какъв екземпляр ще попаднеш и след това как ще експлоатираш и поддържаш тази кола. Вече повече от четири години караме малката 146, като сме и навръткали над 40 000 км. Нищо по ходовата част не е сменяно, освен амортисьори, които ги хвърлих първоначално без да се интересувам от състоянието им. По двигателя освен чистене на сепаратор и дроселова клапа и смяна на ремонтния комплект на вариатора също нищо не е сменяно. Но знай, че това е благодарение на - 100 октанов бензин, хубави свещи и навременна смяна на течностите и филтрите, предписани от производителя. Не са сменяни нито ламбди, дебитометри, моторчета за празен ход и др. Не пести от консумативите, защото спестените пари ще ги дадеш наведнъж в един момент и ще си скъсаш нервите. Не се плаши, че малко майстори разбират от тези коли. Благодарение на форума, можеш да направиш много неща за колата или да насочиш и проконтролираш майсторите.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #33
        мерси за инфото old alfist.. но ме нерви това че още не съм я купил и всички ме вкараха в сервиза и ми изброиха за смяна целия двигател ( ако трябва да гледам от всеки каквото ми е казал... за смяна са над 10-12 части) и то солидно скъпи,аз разбирам че колегите ми казват кое се сменя и колко струва за което наистина съм им благодарен..ема защо трябва да и сменям нещо въобще като може и още 5 години да не се развали нищо..едва ли не като я купя и трябва да я вкарам в сервиз и да и сменя двигателя,който ще ми излезе 2 пъти по скъп от колата

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от vankichaaaa Покажи съобщение
          Е добре не мога да ви разбера честно...Казвате ми кои части трябва да сменя..защо толкова помислихте че щом платя и си купя колата трябва да я вкарам в сервиза...не може ли просто колата да си е наред и да не сменям нищо на пръв план..аз няма да ходя в сметище и да я търся..Апък и + това ми изброявате вариатори ролки свещи и т.н..все едно на година трябва да ги сменям тези неща..казаха ми че вариатор се сменя на 150 000 км ... то ако си купиш кола и трябва да смениш ролки, ремъци, бобини, вариатор, дебитомер,ламбда сонда и тем подобни и скъпи неща аз трябва да дам поне 3-4 хиляди лева , а колата ми е струва средно 3000..
          затова без да се чудиш си купи кола от колега от форума без да се чудиш хем ще си спестиш доста главоболия и ходене по мъките има във момента няколко автомобила които се продават на които поддръжката им e на ниво така че не се чуди ами грабваи някоя хубавица ти тея 3-4 хил. така или иначе ще ги дадеш въпрос на време някои дори сме дали и повече
          АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от vankichaaaa Покажи съобщение
            мерси за инфото old alfist.. но ме нерви това че още не съм я купил и всички ме вкараха в сервиза и ми изброиха за смяна целия двигател ( ако трябва да гледам от всеки каквото ми е казал... за смяна са над 10-12 части) и то солидно скъпи,аз разбирам че колегите ми казват кое се сменя и колко струва за което наистина съм им благодарен..ема защо трябва да и сменям нещо въобще като може и още 5 години да не се развали нищо..едва ли не като я купя и трябва да я вкарам в сервиз и да и сменя двигателя,който ще ми излезе 2 пъти по скъп от колата
            Повярвай ми че една 146-ца 99,ако ти я продават за 3000-4000,тя няма да е безпроблемна,сметни все пак тази кола,не е била по-скъпа от 500-1000 евра в Италия.100% ще има още малко неща за смяна,освен консумативите
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #36
              В италия, 146 2000година феис 1.4 тс алуминиеви рингове на секаде, и твърдяха че е на 24 000 км, за 1200 евро

              B&B Racing | bb-racingteam.com
              Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

              Comment


              • #37
                Аз моята за 4000лв я давам с все ксенона и музиката веднага
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #38
                  помна един такъв , беше направил няколко страници с въпроси за 156ца 1.9ЖТД пак така му е първа кола. То не беше колко харчи, то не беше колко и струва това , колко струва онова... и си я купи за нещо от сорта на 5 бона и после направи ... 10 теми да обижда колата и като цяло алфите , то се оказа че и е преебана турбината, па скоростите, кво ли не беше , ебаси смешника напрао откачах като му вида некое мнение, за съжаление не си спомням как му беше ника.Ама според него Алфата му излезнала 10 бона още първия месец, и съдейки по темите в "Купува" имаше нещо такова.Тоя не спре да "храни" и да се ядосва че не си е зел немска кола , както го е бил съветвал баща му , и дедо му.

                  Та пич твойта тема започва да ми прилича на неговата , я земи си купи един голф 2ка или ако искаш по-гъзарско 3ка и нема да имаш проблем със скъпи части , с потдръжка и т.н...
                  ПРАВИТЕ ОТСЕЧКИ СА ЗА БЪРЗИТЕ КОЛИ ЗАВОИТЕ СА ЗА БЪРЗИТЕ ШОФЬОРИ!sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Absente_ Покажи съобщение
                    помна един такъв , беше направил няколко страници с въпроси за 156ца 1.9ЖТД пак така му е първа кола. То не беше колко харчи, то не беше колко и струва това , колко струва онова... и си я купи за нещо от сорта на 5 бона и после направи ... 10 теми да обижда колата и като цяло алфите , то се оказа че и е преебана турбината, па скоростите, кво ли не беше , ебаси смешника напрао откачах като му вида некое мнение, за съжаление не си спомням как му беше ника.Ама според него Алфата му излезнала 10 бона още първия месец, и съдейки по темите в "Купува" имаше нещо такова.Тоя не спре да "храни" и да се ядосва че не си е зел немска кола , както го е бил съветвал баща му , и дедо му.

                    Та пич твойта тема започва да ми прилича на неговата , я земи си купи един голф 2ка или ако искаш по-гъзарско 3ка и нема да имаш проблем със скъпи части , с потдръжка и т.н...
                    Имаш право... евтиното винаги излиза по скъпо .... А сега мойта 146 ще ми излезе като 156 ама кво да направя така се е случило (птп) освен да започна да плюя ти луд ли си ... преди да се кача на алфа и аз не бях много за тях ама карах една 1.4 т.с. и казах че ще си купувам алфа тя летеше ..... а и вози много по добре от чисто ново поло .... а според наблюденията на майка - на "здрав разбирач" мойта алфа е по удобна за дълъг път от туарега на чуйчо ми тва като ми го каза ме уби ..... Е карайте си голфовете ....
                    Last edited by AntiLuuP; d.m.y г., 19:07.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от AntiLuuP Покажи съобщение
                      чуйчо ми
                      това сигурно е нещо между чичо и вуйчо
                      ПРАВИТЕ ОТСЕЧКИ СА ЗА БЪРЗИТЕ КОЛИ ЗАВОИТЕ СА ЗА БЪРЗИТЕ ШОФЬОРИ!sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Absente_ Покажи съобщение
                        това сигурно е нещо между чичо и вуйчо
                        Е то направо си е Вуйчо ми

                        Comment


                        • #42
                          разбирам ва .. ема всички таи ми казвате колко части трябва да сменя и колко стуват, все едно трябва като я купя и да се разпадне цялата буквално.Апък компетенции от такива като някой големи разбирачи неща ,щото в крайна сметка сме в този форум да си помагаме нали ?

                          Comment


                          • #43
                            Говоря по-точно за absente_ щото пич ти ако имаш много пари аз нямам никак даже а искам да си купя такава алфа..имам точно пари за нея .. защо сте такива хора не мога да разбера ..както и да е

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от vankichaaaa Покажи съобщение
                              разбирам ва .. ема всички таи ми казвате колко части трябва да сменя и колко стуват, все едно трябва като я купя и да се разпадне цялата буквално.Апък компетенции от такива като някой големи разбирачи неща ,щото в крайна сметка сме в този форум да си помагаме нали ?
                              Пич кво му се чудиш квато и кола да си вземеш ще трябва да мине през обслужване ... Чисто нова колада си купиш за да и важи гаранцията трябва да я облужваш само в оторизиран сервиз и то на точно определени километри сменяш каквото ти кажат ... всичко е на късмет... кола и жена се сменят!

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от vankichaaaa Покажи съобщение
                                Говоря по-точно за absente_ щото пич ти ако имаш много пари аз нямам никак даже а искам да си купя такава алфа..имам точно пари за нея .. защо сте такива хора не мога да разбера ..както и да е
                                Затва си вземи форумна кола ама пък наще вървят малко по скъпички но в 97% от случаите обслужени! Другия вариант си вземи боксер щом бюджета е ограничен ... 20 коня повече по малко не мисля че си тръгнал на съзтезание И все пак ти си знаеш Успех!

                                Comment

                                Working...
                                X